Forum Bractwa Stali

Najlepszy sojusz Stratusa!


#1 2008-11-21 17:46:25

Tathagata

Administrator

Zarejestrowany: 2008-05-06
Posty: 87
Punktów :   

Wyprawa na gniazdo RETSUB

Ten dział jest bezpieczny - jest zabezpieczone imiennie.
Jak w temacie; trzeba się zebrać i ustalić kiedy mamy tam postawić kolonię, zebrać się jednocześnie i uderzyć na Soxsa, następnie na Razzarda(lub na odwrót). Potem możemy indywidualnie, do woli czyścić jego kolonie żeby mieć paliwa na powrót.

Trzeba mieć lub poświęcić jedną kolonię, kluczowym elementem będzie czas ataku i synchronizacja żeby nas nie wybili pojedynczo i nie nabrali podejrzeń.
Ja mam około 1d i 10godz do przejechania i założenia kolonii.
Założenie: Powienniśmy mieć przynajmniej 3-4 krotną przewagę ze względu na wyższy poziom badań przeciwnika i żeby zminimalizować straty
Siły przeciwnika:
Soxs - 1M mozzelerów(swoich i z subkont), transportowce i dużo gausów.
Razzard - 730k mozzelerów, reszta mniej istotna.
Siły jakimi dysponujemy:
Tathagata - 1M mozzelerów + surmianie
Tath         - 830k + surmianie - nie dojedzie
Kazar       - 330k + surmianie
Bandit_x   - 120k + surmianie
Blade       - 1,2M z dwóch kont
Highlander- 400k

Jeżeli byśmy wszyscy się zebrali w jednym czasie to było by około 3,9 M mozzelerów

Offline

 

#2 2008-11-21 19:52:58

bandit_x

Oficer

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 8
Punktów :   

Re: Wyprawa na gniazdo RETSUB

Witam
Razzard ma ponizej moich kolonii X i XX swoja kolonie RO-TAU sti tam obecnei okolo 500k czoalgów i 70k transportowców


  za jakies 2- 3 h spróbuje mu ubic ta kolonie ktora jest obok mnie przekierowuje jednostki
widze ze czesc jest gdzies w trasie w koloni ma 150 k czolgow
ja tez mam 150 k czolgów + ponad 200 k chlopków
a spróbuje

pojechalem do bazy ro-tau - razzrd to zobaczyl i zaczal pisc czemu jade i ze da mi po 100 mln kazdeej surowy , pojechalem do konca , uciekl czolagami a szkoda bede jezdzil do konca

wysysam baze ro-tau z susrowcow
pabajorek tez tam jexdzi ))
razzard grozi odwetem

Ostatnio edytowany przez bandit_x (2008-11-22 00:34:21)

Offline

 

#3 2008-11-22 11:54:40

Tathagata

Administrator

Zarejestrowany: 2008-05-06
Posty: 87
Punktów :   

Re: Wyprawa na gniazdo RETSUB

Planuję przeprowadzić atak w nocy z niedzieli/poniedziałek po północy około godziny 1. Chwilę wcześniej pojawią się tam moje kolonie z dwóch kont.
Wystarcza dwa ataki i jeśli wszystko pójdzie dobrze to potem będziemy mogli zostawić armie do następnego dnia.
Wiem ze to będzie zarwana noc ale wcześniej nie dam rady dojechać z armią i kolonią.
Trzeba to dobrze wyliczyć i zabrać trochę paliwa na atak(2), na powrót sobie złupimy.
Dacie radę?

Nie wiem czy to błąd Stratusa czy Soxs coś kombinuje. Wygląda jakby kasował swoje subkonta, może kończy grę?

Offline

 

#4 2008-11-22 14:10:02

Highlander

Oficer

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-08-13
Posty: 33
Punktów :   

Re: Wyprawa na gniazdo RETSUB

1 D 7 h tyle potrzebuje na zalozenie koloni, wiec nie dam rady zdarzyc na 1 w nocy, proponuje przeniesc atak na pon/wto. Do 16 powinnienem zlikwidowac baze (musze ja oczyscic z surowki) Dingo bym wyslal w niedziele o 16:00 i postawie kolonie na 77,24 czyli w poniedzialek o 23 mialbym juz tam baze...ale drugie tyle bym potrzebowal na transport wojska chyba ze da sie wyslac wojsko odrazu z kolonizatorem? Nieprobowalem nigdy takich akcji wiec nie mam poja czy tak sie da?

Offline

 

#5 2008-11-22 15:58:30

Blade

Oficer

Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 10
Punktów :   

Re: Wyprawa na gniazdo RETSUB

Highlander, spokojnie możesz wysyłać jednostki razem z kolonizatorem.
Co do samej akcji to tak jak pisałem wcześniej, ja jestem bardzo chętny do uwalenia jednego i drugiego gracza. Moje czołgi, piechota i inne jednostki są gotowe do akcji. ja mam dość blisko do założenia kolonii bo do razzard-a mam jakieś 10h z jednego konta i chyba jakieś 15 z drugiego. Ilość jednostek się mniej więcej zgadza, do tego dochodzi jeszcze jakieś 100k bagzali i podobna ilość connar-ów.

najlepiej kontaktować się ze mną poprzez gg 3582913

Offline

 

#6 2008-11-22 17:38:20

Tathagata

Administrator

Zarejestrowany: 2008-05-06
Posty: 87
Punktów :   

Re: Wyprawa na gniazdo RETSUB

Wykasowuję swoją najsłabszą kolonię i wysyłam cała armię zmotoryzowaną i legion na pancerzach.
Parę milionów surnian zostanie na straży.
Miałem najdalej 1d i9h 17:30:11 - 02:34:26
KOLONIZACJA
Z Zetami(BS) (225/151)
DO (69/30) - Niech nikt tam nie stawia bazy.

A więc zaczynamy: niedziela/poniedziałek.  Wyszło trochę później bo opróżniałem kolonię - trzeba nastawić budziki...
Czas dotarcia to 2:34 mam nadzieje ze wszyscy już będą i od razu ustawiam atak drużynowy, zgrupowanie na 5-10 minut; dołączacie się i ruszamy. Jak ktoś się spóźni dołączy w drugim ataku.

Offline

 

#7 2008-11-22 18:10:24

Blade

Oficer

Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 10
Punktów :   

Re: Wyprawa na gniazdo RETSUB

kurcze, za żadne skarby nie moge puścić kolonizacji
system wogóle nie przyjmuje mi tej własnie opcji - co jest do jasnej cholery grane...

Offline

 

#8 2008-11-22 18:55:53

Tathagata

Administrator

Zarejestrowany: 2008-05-06
Posty: 87
Punktów :   

Re: Wyprawa na gniazdo RETSUB

Tamten teren jest popaprany, nie wszędzie przyjmuje kolonizacje.
Najlepiej wyliczyć tak czas żeby pojawić się około 1:30 - 2:00

Podajcie mi nazwy kont które będą brały udział w akcji - muszę je zaznaczyć przy ataku.


Wiecie jak przyłączyć się do ataku?

W okienku misji pojawi się wam pięść... Trzeba wejść w Misje. Pojawi się tam: Zgrupowanie wojsk dołącz  i czas odliczania. Dołączamy się i jedziemy. Czas dołączania jest ograniczony - Ja ustalam czas zgrupowania/mobilizacji potem dołączyć się mogą tylko ci którzy są bliżej.

Offline

 

#9 2008-11-23 08:46:15

Tathagata

Administrator

Zarejestrowany: 2008-05-06
Posty: 87
Punktów :   

Re: Wyprawa na gniazdo RETSUB

No i dupa, Tath nie dojedzie: o 4:20 serwer padł na konserwacji i do rana gra nie działała... a o 4:40 miałem puścić kolonizację z armią. 
Trudno, będzie 830k czołgów mniej, ale Soxs się chyba zwija naprawdę i Razzard też zaczyna.
Następne w kolejce będzie zgrupowanie na Bekerta i ew. Fajną i tu się przyda te 830k czołgów(mam tam kolonię obok)

Armia Kazara się tam zamelduje na czas, dodatkowo operuje w tym rejonie 290k bagzali i 150k surmian.
Udupimy w takim razie Razzarda zanim zwinie bazy.
Atak w dalszym ciągu aktualny na 2:34.

Offline

 

#10 2008-11-23 23:45:12

Highlander

Oficer

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-08-13
Posty: 33
Punktów :   

Re: Wyprawa na gniazdo RETSUB

Nie dam rady na ta 2 w nocy wiec najwyzej dolacze do drugiego ataku, wojsko juz jedzie, baze stawiam na 68/30.

Offline

 

#11 2008-11-24 06:15:55

Tathagata

Administrator

Zarejestrowany: 2008-05-06
Posty: 87
Punktów :   

Re: Wyprawa na gniazdo RETSUB

Już po Razzardzie; niestety zrobiłem to sam z wojskami Kazara. Jak ktoś dojedzie niego złupi i wraca.
Później wkleję raport.

Offline

 

#12 2008-11-24 21:21:55

bandit_x

Oficer

Zarejestrowany: 2008-09-16
Posty: 8
Punktów :   

Re: Wyprawa na gniazdo RETSUB

Witam
niestety nie mogłem załozyc tam bazy ta kolonizacja cos do niczego a porbowalem na kilku polach.
wyczyscilem kolonie razzarda - zwinal ja niedawno ale juz nic tam nie było ))
teraz jestem PIJAWKA i obrabiam dawna farme razzzrada WULGAR-a

pozdr i thnx za zniszczenie razzarda !!!

Offline

 

#13 2008-11-25 09:36:47

Highlander

Oficer

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-08-13
Posty: 33
Punktów :   

Re: Wyprawa na gniazdo RETSUB

Wyczyscilem 2 bazy soxa (soxs4 i soxs6) i 1 razzarda (korytnica4) z obrony w sumie jakies 900k gaussow. Wlasnie wojsko mi wraca z ostatniego wypadu. wpadne jeszcze w odwiedziny do Bzyka (71,30) ma tam z jakies 100k mozzlerow, troche drobnicy i  wracam do siebie. Martwi mnie troche to ze Soxs postawil w okolicy naszych baz wypadowych pare kolonii, mam nadzieje ze mnie nie odetnie w miedzy czasie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutoninjaforum.pun.pl www.narutek.pun.pl www.097dca.pun.pl www.fiz2011.pun.pl www.cs-gm.pun.pl